Bekijk onze SALE. Tot 70% korting op de mooiste vloerkleden! >
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren

    Het kan voorkomen dat je bestelling van Tapijtenloods niet naar wens is. Vervelend! Bij Tapijtenloods heb je de mogelijkheid om, zonder opgaaf, je bestelling aan ons te retourneren. Je kan je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst per pakketpost retour sturen of retourneren in onze loods in Broek op Langedijk.

    Online retourneren:

    Meld je retour aan en ontvang een retourlabel.

    1. 1. Meld je retour aan via ons retourportaal en kies de gewenste retourmethode.
    2. 2. Afhankelijk van de gekozen retourmethode ontvang je een retourlabel of ophaalbevestiging per e-mail.
    3. 3. Zorg dat het product volledig is ingepakt en plak het verzendlabel op het pakket.
    4. 4. Afhankelijk van het formaat kan je je pakket wegbrengen of wordt het opgehaald. Bewaar het verzendbewijs.
    5. 5. Na ontvangst van de retourzending streven wij ernaar binnen 4-5 werkdagen de terugbetaling te verwerken.



    De standaard kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening en bedragen €6,95,-.  We kunnen het product ook voor u laten ophalen op de door u gewenste dagen voor €14,95,-.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of ons retour portaal. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 4-5 werkdagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Product ruilen?

    Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected].

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

    Klachtenafhandeling:

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

    Onze gegevens: [email protected] of 085 - 200 70 65.

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking