Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Bedenktijd/retour

    Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van redenen, uw overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Om gebruik te kunnen maken van uw herroepingsrecht dient u het retourformulier ingevuld met het product mee te zenden. Let op: het is van belang dat u alle gevraagde gegevens met nauwkeurigheid invult.

    Retourformulier

    Na de retouraanmelding heeft u nogmaals 14 dagen om uw product af te geven bij een pakketpunt. Zodra wij het product in ontvangst hebben genomen zal uw retouraanvraag in behandeling worden genomen en de terugbetaling in gang worden gezet.

    De kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening. De hoogte van de kosten zijn afhankelijk van het aantal en het gewicht van uw retourzending. Voor meer informatie adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of ons retourportaal. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Product ruilen?

    Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

    Klachtenafhandeling:

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

    Onze gegevens: [email protected] of 085 - 200 70 65.

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »